Dwie pieczenie na jednym ogniu. To idealnie koreluje z tym, że organizując wydarzenie można zwiększyć ruch również na swoich profilach w Social Mediach. Jeden z Tarnogórskich klubów piłkarskich obchodził swoje 100-lecie. Zwrócili się do mnie z prośbą o pomoc, to im pomogłem najlepiej jak umiałem! 1.Wydarzenie – 100-lecie klubu piłkarskiego 15 czerwca 2024 UKS Unia Strzybnica organizowała 100-lecie klubu. Za komunikację w Social Mediach odpowiadało MinisterstwoReklamy.pl. Przedstawiam teraz wyniki, jakie udało się wypracować tylko i wyłącznie działaniami organicznymi – 0 zł na kampanię sponsorowaną. Głównym moim działaniem było utworzenie wydarzenia Facebooku. Dodawałem tam komunikaty i informację. To samo umieszczałem na głównym FanPage. Na lokalnych grupach dodawałem informacje i dzięki temu udało uzbierać się 331 osób, które kliknęły, że są zainteresowane. Warto dodać, że wydarzenie stworzone zostało 5 czerwca, a data jubileuszu to 15 czerwca więc prezentowane wyniki w całym case study obejmują tylko i wyłącznie 2 tygodniowe mojego działanie. Prawie każdego dnia dodawałem post, który zawierał: plakat; informację, ile inne kluby mają lat; informację o pogodzie; zapowiedź meczową; podziękowania dla sponsorów; prezentację atrakcji; itp. Impreza finalnie okazała się strzałem w dziesiątkę! Na jubileuszu pojawiło się ponad 2000 osób. 2.Wzrost świadomości marki za pomocą fanpage. Przez dwa tygodnie moich działań 05.06.2024 – 16.06.2024 zasięg na Facebook’u osiągnął imponujący wynik 18 008 osób. Porównując dokładnie ten sam zakres czasowy tylko w maju wynik jest bardzo dobry. Zasięg na Facebooku Poniżej przedstawiłem, jak moje działania wpłynęły na widoczność klubu w Internecie 05.05.2023 – 16.05.2023 – 4451 05.05.2024 – 16.05.2024 – 18008 Wzrost ruchu o 13557 osób. Tylko organicznie, bez płatnych reklam! Udało się również zyskać 35 nowych obserwatorów. Post o największym zasięgu: 2123 wyświetlenia i 62 interakcje. Liczba odwiedzin osób profilu na Facebooku przez 12 dni mojego działania wyniosła: 11 395. W tym samym przedziale czasowym, czyli 12 dni w kwietniu wejść na FanPage było 4443. Jeśli chcesz, żebyśmy zajęli się również Twoimi Social Mediami to zapraszam do kontaktu. Marcel Huniak – Team Leader m.huniak@MinisterstwoReklamy.pl +48 791 493 287