Rozwiń swój biznes w sieci – my wiemy, jak!

Zyskaj więcej klientów, większą widoczność i realne efekty dzięki skutecznemu marketingowi online. Skontaktuj się z nami już dziś i zobacz, co możemy zrobić dla Twojej marki!

Case study: wdrożenie kalendarza dla kancelarii prawniczej

MinisterstwoReklamy

| |

Przeczytasz w 3 minuty

Case study: wdrożenie kalendarza dla kancelarii prawniczej

Naszym Klientem jest kancelaria prawnicza, która działa w Krakowie, specjalizująca się m. in. w prawie rodzinnym, karnym, gospodarczym oraz obsłudze prawnej firm. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie 2024 roku i obejmuje kompleksowe działania:

  • optymalizację i rozwój strony internetowej pod kątem UX i SEO,
  • prowadzenie i optymalizację wizytówki Google,
  • działania content marketingowe,
  • przygotowanie spójnej komunikacji e-mailowej dopasowanej do wizerunku kancelarii.

W lutym 2025 roku została wdrożona nowa funkcjonalność — Kalendarz online.

Cel wdrożenia kalendarza

Nowa funkcjonalność miała realizować trzy główne cele:

  1. Zwiększenie ilości kontaktu z klientem — umożliwienie szybkiego i wygodnego umówienia wizyty online, bez konieczności dzwonienia lub wysyłania maila.
  2. Zwiększenie zasięgu i konwersji — dotarcie do użytkowników preferujących natychmiastowe rezerwacje internetowe, szczególnie z urządzeń mobilnych.
  3. Odpowiedź na potrzeby klientów — dostosowanie formy umawiania spotkań do zmieniających się przyzwyczajeń i oczekiwań odbiorców usług prawnych.

Zakres prac

Prace nad nową funkcjonalnością obejmowały:

  • analizę dostępnych narzędzi i wybór rozwiązania kompatybilnego z istniejącym systemem CMS,
  • zaprojektowanie intuicyjnego interfejsu dopasowanego do identyfikacji wizualnej kancelarii,
  • integrację kalendarza z formularzem kontaktowym,
  • optymalizację strony „Kalendarz” pod kątem SEO (nagłówki, meta dane, struktura treści, szybkość ładowania),
  • dodanie odnośników do kalendarza w strategicznych miejscach witryny,
  • aktualizację treści i linków w wizytówce Google, aby ułatwić klientom korzystanie z nowej funkcji.
CTA

Efekty i analiza wyników

Wykres z Google Search Console (22.02–03.08.2025) pokazuje:

  • Wzrost liczby wyświetleń strony (linia fioletowa) — po wdrożeniu kalendarza i jego promocji nastąpił wyraźny trend wzrostowy, szczególnie od maja 2025 roku.
  • Skok liczby kliknięć (linia niebieska) — momentami notowano ponad 8 kliknięć dziennie w wyniku wyszukiwania, co przy branży prawniczej jest dobrym wskaźnikiem zainteresowania.
  • Stabilny wzrost widoczności — w czerwcu i lipcu utrzymywały się wysokie wartości wyświetleń, co świadczy o skutecznej indeksacji nowej podstrony i jej rosnącej pozycji w wynikach Google.
Wykres z GSC

Źródło: GSC, wykres przedstawia wzrost ruchu

Efektem działań było:

  • zwiększenie liczby rezerwacji online,
  • skrócenie czasu potrzebnego na umówienie spotkania,
  • większe zaangażowanie użytkowników mobilnych.

Wnioski i rekomendacje

Wdrożenie kalendarza potwierdziło, że dopasowanie narzędzi kontaktu do stylu życia klientów zwiększa ich skłonność do podjęcia decyzji o skorzystaniu z usługi.
Dzięki integracji z SEO i odpowiedniej promocji w kanałach online, nowa funkcjonalność nie tylko poprawiła UX strony, ale również realnie przełożyła się na wzrost widoczności i konwersji.

Potrzebujesz podobnych rozwiązań dla swojego biznesu?

W Ministerstwie Reklamy mamy więcej sprawdzonych pomysłów, które realnie zwiększają widoczność marki i liczbę pozyskiwanych klientów. Każdy projekt traktujemy indywidualnie, dopasowując strategię i narzędzia do specyfiki Twojej branży, grupy docelowej oraz celów biznesowych. Współpracując z nami, możesz liczyć na kompleksowe wsparcie — od koncepcji i wdrożenia, po stałą optymalizację, tak aby Twoja firma rosła w siłę i była zawsze krok przed konkurencją.

Udostępnij wpis w mediach społecznościowych

Ikona Ikona

Tagi

MinisterstwoReklamy

MinisterstwoReklamy

Jesteśmy kreatywnym i wszechstronnym zespołem. Marketingiem internetowym oraz działaniami w sieci zajmujemy się od 2004 roku.

Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%

Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.

+48 790 558 138 sprzedaz@ministerstworeklamy.pl
Łukasz MinisterstwoReklamy.pl

Najczęściej czytane

Jak zrobić reklamę na Facebooku? Krok po kroku.

|

Przeczytasz w 23 minuty

Kalendarz marketingowy 2025 – nie przegap żadne…

|

Przeczytasz w 32 minuty

Polecane artykuły

WEBP – nowoczesny format obrazków

|

Przeczytasz w 3 minuty

Case study: wdrożenie kalendarza dla kancelarii…

|

Przeczytasz w 3 minuty

Strona responsywna – dlaczego powinna taka być?

|

Przeczytasz w 3 minuty

Najnowsze Case Study

Case study: wdrożenie kalendarza dla kancelarii…

|

Przeczytasz w 3 minuty

Case study: kalkulator weselny jako narzędzie p…

|

Przeczytasz w 3 minuty

Zaufało nam już ponad 1999 klientów!

Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!