Przedstawiamy krótką instrukcję, opisującą w jaki sposób udzielić naszej agencji dostępu do Państwa wizytówki Google Moja Firma. Krok 1 Proszę zalogować się na swoje konto Gmail, na którym założyli Państwo wizytówkę Google Moja firma swojej firmie.. Następnie należy kliknąć rozwijane menu, w prawym górnym rogu okna wyszukiwarki (krok 1.1). Kolejno należy wybrać usługę Google „Moja Firma” (krok 1.2). Krok 2 W panelu obsługi konkretnej wizytówki Google Moja Firma, z menu po lewej stronie wybrać kategorię „Zobacz profil” Krok 3 Przejdź do „Ustawienia profilu firmy” klikając tą opcję. Krok 4 Po kliknięciu pojawi się nowe okno konfiguracji. Należy wybrać opcję „Użytkownicy i dostęp”. Krok 5 Trafisz na kolejny etap dodawania użytkownika do Profilu Google Moja Firma. Tutaj kliknij „Dodaj”. Krok 6 W tym kroku dodajesz adres e-mail , który otrzymasz od naszych specjalistów, aby upoważnić nas do zarządzania wizytówką Google Moja Firma. W przypadku zarządzania wizytówką zaznaczasz „Menedżer”. NIE ZAPOMNIJ KLIKNĄĆ „ZAPROŚ”. Gotowe! Twoje zaproszenie trafi na naszą skrzynkę odbiorczą Gmail. Po jego akceptacji będziemy mogli rozpocząć prace konfiguracyjne. Wróć do bazy wiedzy