Facebook Ads – udzielenie dostępów

Adriana Wrochna

| |

Przeczytasz w 3 minuty

Jak nadać dostęp naszej agencji do fanpage na Facebooku w celu emisji reklam? Punktem wyjścia do realizacji przez nas jakichkolwiek działań na platformie Zuckerberga jest uzyskanie dostępu do fanpage klienta i dostępnych zasobów. Jest to krok konieczny, ponieważ reklama emitowana jest poprzez dany fanpage. Zawiera nazwę strony oraz podpis “sponsorowane”.Istnieją 3 główne sposoby, które umożliwią nam uzyskanie dostępu do Twoje strony na Facebooku:

W przypadku, gdy nie posiadasz Facebook Business Managera:

1

Prośba o dostęp do strony wysłana z naszego Facebook Business Managera, którą należy zaakceptować.

2

W ustawieniach Twojego fanpage, nadanie pracownikowi naszej agencji odpowiedniej roli na stronie.

W przypadku, gdy posiadasz firmę w Facebook Business Manager:

3

Przypisanie naszej agencji roli Partnera w Twoim Facebook Business Managerze i udostępnienie nam niezbędnych zasobów firmowych.

Pierwsza droga zrzuca inicjatywę na nas. Otrzymasz powiadomienie mailowe i/lub w aplikacji, z prośbą o udzielenie firmie MinisterstwoReklamy dostępu do Twojego fanpage. Ty musisz jedynie zaakceptować prośbę, dlatego skupimy się na omówieniu 2 pozostałych rozwiązań.

W ustawieniach Twojego fanpage, nadanie pracownikowi agencji odpowiedniej roli na stronie

1. Wejdź na swój fanpage na Facebooku
2. Po lewej stronie Panelu Zarządzania stroną, na samym dole wybierz opcję „Ustawienia”
3. W kolejnym menu kliknij „Role na stronie”
4. W panelu „Przypisz rolę na stronie” wybierz profil wskazanego przez nas pracownika agencji nadając mu rolę Administratora.

Role na stronie

5. Gotowe!

Po dodaniu uprawnień administratora, nasz pracownik posiadając dostęp do Twojej strony podepnie ją także do naszego Business Managera. W ten sposób będziemy w stanie emitować reklamy powiązane z Twoim fanpage.

Przypisanie naszej agencji roli Partnera w Twoim Facebook Business Managerze i udostępnienie nam niezbędnych zasobów firmowych.

1. Przejdź na stronę Facebook Business Manager: https://business.facebook.com i zaloguj się tymi samymi danymi, którymi logujesz się do konta na Facebooku.

2. Wybierz Twoje konto firmowe i przejdź do ustawień ukrytych pod ikoną trzech poziomych linii (cały Panel znajduje się po lewej stronie witryny).

Narzędzia Facebook Business Manager

3. Z menu narzędzi wybierz „Ustawienia firmowe”
4. Kliknij w opcję „Partnerzy”
5. Następnie przycisk „Dodaj”
6. Kliknij w przycisk „Przyznaj partnerowi dostęp do swoich zasobów”

Partnerzy

7. Podaj identyfikator firmy partnera, czyli nasze ID: 177948092751019 i zatwierdź przyciskiem „Dalej”

Dodawanie nowego partnera

8. Nadaj partnerowi wybrane zasoby – Strona, Piksel, Katalog produktów (jeśli posiadasz)
9. Nadaj nam „Pełną kontrolę” czyli pełen dostęp do wybranych zasobów – dzięki temu unikniemy dodatkowych próśb.
10. Na koniec kliknij w opcję „Zapisz zmiany”
11. Gotowe!

Wróć do bazy wiedzy

Udostępnij wpis w mediach społecznościowych

Ikona Ikona
Adriana Wrochna

Adriana Wrochna

Zajmuje się planowaniem, realizacją i optymalizacją kampanii reklamowych Facebook Ads, e-mail marketingiem oraz content marketingiem. Z uwagą śledzi najnowsze branżowe trendy, dzięki czemu posiada niezliczoną ilość kreatywnych pomysłów gotowych do wdrożenia. Media społecznościowe stały się jej największą pasją, którą rozwija od przeszło trzech lat.

Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%

Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.

+48 790 558 138 sprzedaz@ministerstworeklamy.pl
Łukasz MinisterstwoReklamy.pl

Najczęściej czytane

Jak zrobić reklamę na Facebooku? Krok po kroku.

|

Przeczytasz w 22 minuty

Polecane artykuły

Najnowsze Case Study

CASE STUDY – od nowej strony do wzrostu s…

|

Przeczytasz w 7 minut

Zaufało nam już ponad 1999 klientów!

Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!