Przedstawiamy krótką instrukcję, opisującą w jakis sposób udzielić naszej agencji dostępów do konta Google Merchant Center.

Krok 1

Zaloguj się na konto Merchant Center
(link: https://www.google.com/retail/solutions/merchant-center/)

Krok 2

Kliknij ikonę narzędzia i w menu „Ustawienia” kliknij Dostęp do konta.

Dostęp do konta

Krok 3

Kliknij „+ Dodaj użytkownika” i wpisz adres e-mail ministerstworeklamy@gmail.com. Potwierdź klikając „Dodaj użytkownika”

Dodawanie użytkownika do konta

Krok 4

Na następnej stronie wybierz poziom dostępu, który chcesz przyznać użytkownikowi i dostosuj ustawienia e-mail tego użytkownika. Potwierdź klikając „Dodaj użytkownika”

Dostęp do konta użytkownika

Gotowe!

Wróć do bazy wiedzy

PODZIEL SIĘ WPISEM:
Szukasz sprawdzonej agencji?
Zadzwoń:
Możesz też zostawić numer, oddzwonimy do Ciebie!
Anna Palica