Audyt SEO i optymalizacja SEO, czyli fundamenty pozycjonowania
Zanim zaczniemy, spójrzmy na ograniczenia i mocne strony witryny. Ponieważ jeśli nie zajmiesz się problemami
z wyprzedzeniem, Twoja witryna może być nieskuteczna, dlatego kluczowe jest wykonanie audytu SEO od razu, aby
odkryć, jakie środki są wymagane do poprawy SEO. Proces włączania ustaleń opartych na analizie jest znany jako
optymalizacja SEO. Jego podstawowe elementy obejmują takie tematy jak:
- poprawna struktura kodu strony,
- szybkość ładowania się witryny,
- responsywność,
- czytelna struktura strony,
- nasycenie słowami kluczowymi,
- profil linków prowadzonych do strony.
Kiedy naprawisz błędy, organiczne rankingi wyszukiwania Twojej strony wzrosną, ponieważ
Google preferuje
strony, które są proste w użyciu, szybko się ładują i oferują jasne, unikalne informacje. Jeśli uważasz, że
Twoja strona zawiera błędy i nie była aktualizowana od dłuższego czasu, skontaktuj się z naszym Doradcą
Klienta.
Określenie słów kluczowych w pozycjonowaniu
Użyj odpowiednich narzędzi, aby dowiedzieć się, które słowa kluczowe są wartościowe, jak potężne są, i gdzie
są one w rankingu w wyszukiwaniach Google. Dobrym pomysłem jest wybranie słów kluczowych,
które mają wysoki
ranking dla Twojej witryny, abyś mógł zobaczyć korzyści – takie jak więcej odwiedzających – szybciej.
Dalsze działania wymaga
Dalsze działania wymagane do skutecznego pozycjonowania lokalnego w Bytomiu
O wiele więcej osób odwiedziłoby Twoją stronę, gdybyś zoptymalizował ją pod kątem wyszukiwarek, poprawił jej
Google Page Rank i dodał odpowiednie materiały. Każde działanie powinno być jednak oceniane na podstawie
wyników. Możemy ocenić, które działania skutkują poprawą pozycji , a które należy przerwać,
monitorując je na
bieżąco dzięki narzędziu Monitor pozycji, które pozwala na uwzględnienie tak istotnych fraz.
Oprogramowanie codziennie rejestruje ich ranking, a jeśli zgodzisz się na współpracę, raz w miesiącu prześlemy
Ci raport podsumowujący aktualną kampanię pozycyjną, a także wyszczególnione podjęte działania.
Najbardziej znaczącym elementem lokalnego SEO jest nazwa firmy. Ponieważ inne firmy z branży pragną uplasować
się jak najwyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania Google+
(na pierwszej stronie wyników), takie terminy są
często dość konkurencyjne. Alternatywy obejmują:
- Umieszczenia artykułów z odnośnikami w lokalnych serwisach informacyjnych
- Stworzenia wizytówek NAP (Name, Phone, Adress), w każdej dane powinny być jednolite
- Stworzenia wizytówki Google i pozyskanie dobrych ocen, które podniosą wiarygodność naszego serwisu
Jeśli chcesz uzyskać pomoc w pozycjonowaniu lokalnym lub światowym, skontaktuj się z naszym Doradcą Klienta.
Nasz Doradca Klienta zaproponuje rozwiązanie oparte na Twoich potrzebach i branży, w której działasz.