SEO / Pozycjonowanie Sklepu SkyShop – Optymalizacja Techniczna E-commerce

Sky-Shop, czyli polskie rozwiązanie e- commerce.

Sky-Shop to gotowa platforma stworzona z myślą o sklepach i
hurtowniach internetowych. Oprogramowanie te działa w modelu SaaS,
czyli w zamian za systematyczne płatności użytkownik dostaje pełne
narzędzia do sprzedaży wraz z funkcjami wspomagającymi obsługę
klienta. Usługodawcy są odpowiedzialni za hosting serwerów,
bezpieczeństwo platformy i aktualizacje oprogramowania. Zarządzanie
sklepem stworzonym w tym systemie
nie wymaga znajomości kodu HTML. Sky-shop posiada aż
1200 funkcji, które wspomagają prowadzenie Twojego e- biznesu.
Platforma umożliwia działania takie jak konfiguracja sklepu
internetowego, zaprojektowanie grafiki w technologii RWD z
wykorzystaniem kreatora szablonu sklepu oraz integrację z firmami
kurierskimi, systemami płatności, serwisami aukcji internetowych i
innymi narzędziami marketingowymi.

DrupalCommerce

Ikona kursor i folder

To rozwiązanie oferuje również zaawansowane moduły takie jak sprzedaż
plików cyfrowych, integracje z hurtowniami lub MultiStore. Moduł
integracji z hurtowniami platformy Sky-Shop umożliwia zaawansowaną
konfiguracje Twojej witryny z dostawcą. Integracja pozwala chociażby
na pobieranie artykułów z hurtowni wraz z cenami, ilościami, opisami,
kategoriami i resztą parametrów w ciągu kilku minut. Moduł pozwala
również na dostosowanie automatycznej aktualizacji stanów magazynowych
do 8 razy na dobę i synchronizację bazy artykułów.

Sky-Shop, możliwości pozycjonowania systemu.

Poniżej postaramy się przedstawić niektóre możliwości
optymalizacyjne SEO witryny
oferowane przez oprogramowanie Sky-Shop.

Platforma pozwala na edycję
meta tytułów, opisów i słów kluczowych, czyli meta
tagów. Meta tagi to dosłownie znaczniki, które znajdują się w kodzie
źródłowym Twojego sklepu internetowego. Możesz je znaleźć w sekcji
nagłówkowej dokumentów 'HEAD’, meta tagi służą do opisu ich zawartości
i mogą mieć pośredni albo bezpośredni wpływ na SEO twojej witryny.

Meta title to tytuł Twojej strony widoczny w wynikach wyszukiwania
Google, który wpływa na pozycję Twojej witryny w Google.

Ikona oka

Ikona litery zółte

Meta opis to tekst, który wyświetla się w wynikach wyszukiwania pod
meta tytułem danej strony. Meta opisy nie mają wpływu na
pozycję Twojego sklepu, ale oddziałują na
współczynnik klikalności, czyli dobrze skonstruowany meta opis
zwiększa liczbę wejść na stronę. Trzeba jednak zawsze brać pod uwagę
algorytm Google, który czasami sam wybiera pasujący fragment tekstu i
wyświetla go jako meta opis strony.

Meta słowa kluczowe to wybrane przez Ciebie frazy, które są najmocniej
powiązane z tematyką Twojej witryny. Ten znacznik różni się od
poprzednich, ponieważ nie jest widoczny w wyszukiwarce, a jedynie w
kodzie.

Modyfikacja wymienionych wyżej parametrów możliwa jest w panelu
administracyjnym, aby tego dokonać należy wejść w zakładkę

„Marketing -> Ustawienia SEO -> Ustawienia SEO -> Ogólne”

Meta tagi dla produktów i kategorii są w pełni tym samym, czym dla
strony głównej, ale ich konfiguracja znajduje się w innym miejscu
panelu administracyjnego.

Produkty: „Produkty -> Lista produktów – > Produkt,
który Cię interesuje -> SEO/Notatka”.

Kategorie: „Produkty -> Kategorie -> Kategoria,
która Cię interesuje -> SEO/Link”.

Na platformie Sky-Shop istnieje możliwość ustawienia reguł tworzenia
meta tytułów, dzięki czemu przy dużych asortymentach działanie te nie
jest aż tak czasochłonne.

System Sky-shop pozwala także na dodawanie wpisów do pliku robots.txt
Twojej witryny. Przy użyciu tego narzędzia jesteś w stanie określić
zakres indeksowania obejmujący Twój sklep internetowy. Wykonać te
działania możesz w sekcji „Marketing -> Ustawienia SEO – > Ustawienia
SEO -> Zaawansowane”.

Następnym etapem optymalizacji jest zapobieganie
indeksowaniu wybranych podstron. Dzięki platformie Sky-Shop nie musisz
wprowadzać żadnych zmian w kodzie strony. Decyzję o indeksowaniu danej
podstrony możesz podjąć z poziomu panelu administracyjnego. Platforma
posiada również funkcję automatycznego generowania mapy strony. Mapa
strony to zbiór wszystkich adresów podstron należących do Twojej
witryny, która w większości przypadków występuje w pliku sitemap.xml.
Dzięki niej roboty Google łatwiej poruszają się w obrębie Twojego
sklepu internetowego.

Ikona kod żółta

Ikona koło zębate

W systemie Sky-Shop mapę stronę można generować automatycznie w
zakładce „Marketing -> Ustawienia SEO -> Mapa strony”.


Pozostałe funkcjonalności, które oferuje platforma to:

  • konfiguracja przekierowania 301 dla usuniętych artykułów,
    kategorii i podstron;
  • modyfikacja tytułu kategorii (nagłówka H1);
  • określenie alternatywnych opisów grafiki umieszczonej na Twoim
    sklepie (pomagających w indeksowaniu Twojej witryny);
  • dodawanie opisów kategorii;
  • możliwość wykupienia certyfikatu SSL;
  • worzenie landing page z wybranymi produktami;
  • dostosowanie do urządzeń mobilnych;
  • możliwość określenia przyjaznych adresów URL.

Podsumowanie

Dzięki tak rozbudowanym wsparciu optymalizacji SEO,
możemy w łatwy sposób stworzyć poprawnie zoptymalizowany serwis, który
pozwoli na dalsze skuteczne
działania pozycjonerskie. Jeśli potrzebujesz pomocy z stworzeniem lub obsługą swojego serwisu
na platformie Sky-Shop, skontaktuj się z naszym Doradcą klienta, który
dogłębnie wytłumaczy wszystkie możliwości dla Twojej branży i określi
zasady współpracy.

Ikona Wiadomość

Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%

Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.

+48 790 558 138 sprzedaz@ministerstworeklamy.pl
Łukasz MinisterstwoReklamy.pl

Zaufało nam już ponad 1999 klientów!

Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!