Rozwiń swój biznes w sieci – my wiemy, jak!

Zyskaj więcej klientów, większą widoczność i realne efekty dzięki skutecznemu marketingowi online. Skontaktuj się z nami już dziś i zobacz, co możemy zrobić dla Twojej marki!

Nie siedź jak mysz pod miotłą! Wypromuj z nami swój sklep zoologiczny

Marta Sznapka

| |

Przeczytasz w 5 minut

 

Kochasz zwierzęta i prowadzisz sklep z artykułami dla nich? Jednak duża konkurencja na rynku sprawia, że Twoje zyski są niezadowalające?

Czas to zmienić! Zastanów się, co robisz dla promocji i marketingu swojego sklepu. Nic? To pozwól nam coś z tym zrobić, dzięki naszej firmie zwiększy się grono Twoich klientów.

Prowadząc swój sklep zoologiczny, nieważne czy stacjonarnie, czy internetowo lub obie te opcje, ważne jest, żeby klienci mogli łatwo Cię znaleźć w Internecie. Ogromna konkurencja dodatkowo motywuje do działania, które ma na celu zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej. Wyzwaniem jest także wypromowanie swojego sklepu jako znanej marki. Na rynku jest podobny asortyment dla zwierząt więc co zrobić, żeby klient trafił akurat do Ciebie? Zatrudnij nas i daj sobie pomóc!

Masz dużą wiedzę na temat zwierząt oraz produktów dla nich przeznaczonych? Napisz o tym!

Doskonałą opcją jest pisanie bloga na temat związany ze zwierzętami oraz rzeczami, które są im niezbędne. A może masz jakieś ciekawe zwierzę? Nakręć film z jego udziałem. Ludzie uwielbiają oglądać zwierzęta, a po takim ciekawym filmie zainteresują się także Twoim sklepem. Pokaż, że znasz się na rzeczy i wiesz jak o nie dbać i dobierać odpowiednie produkty dla każdego z nich. Opowiedz o tym, dlaczego warto wybrać akurat tą, a nie inną karmę. Często ludzie nie zwracają uwagi na jej skład. Wykaż jakich produktów powinno się unikać, a jakie są polecane. Jeżeli klient zobaczy jak dbasz o zwierzęta będzie pewien, że to u Ciebie powinien zakupić potrzebne rzeczy.

Strona internetowa

Prowadząc sklep zoologiczny powinieneś posiadać swoją stronę internetową. Jeżeli sprzedajesz online, to już w ogóle nie ma innego wyjścia. W tym drugim wypadku strona internetowa połączona ze sklepem jest nieodłącznym elementem Twojej pracy. Jeżeli już masz swój sklep online, a klientów tylko garstka, to pierwszą rzeczą, jaką należało by wykonać jest audyt SEO.

Pewnie myślisz co to takiego? To nic innego jak zbadanie Twojej strony i sprawdzenie, dlaczego jest tak rzadko odwiedzana. Jest to czynność bardzo pracochłonna, ale raz wykonana pokaże nam co należy zmienić i poprawić. Czasami ludzie myślą, że wystarczy posiadać stronę internetową. Jest to jednak nie prawda, należy wykonać wiele działań, które mają na celu poprawę jej widoczności w sieci.

Ważne, aby Twoja strona była przejrzysta i łatwa w obsłudze. Warto także sprawdzić, czy jest odpowiednio dostosowana do każdego rodzaju urządzeń. Czasami strona działa doskonale na komputerze, ale na telefonie już nie. Jest to bardzo ważne, ponieważ często oglądamy stronę na laptopie, a po jakimś czasie chcemy sprawdzić tę stronę na urządzeniu mobilnym i nie działa tak, jak powinna.

Jeżeli sklep internetowy nie będzie kompatybilny zarówno z telefonami, jak i komputerami, to musimy się liczyć z tym, że klient nie kupi od nas nic i poszuka potrzebnych produktów u konkurencji.

Zastanawiasz się pewnie, dlaczego niektóre firmy są wyżej w wynikach wyszukiwania niż inne. Już wyjaśniam, dzięki wielu działaniom, jak choćby pozycjonowanie czy reklama. Nasza firma chętnie zajmie się Twoją kampanią marketingową.

Strona internetowa powinna działać płynnie, nie ma nic bardziej denerwującego niż czekanie, aż się załaduje. Nikt tego nie lubi i jeśli Twoja strona ze sklepem będzie tak działać, uwierz, że stracisz klientów. Nasi specjaliści zadbają o to, żeby strona działała poprawnie.

Tworząc sklep internetowy, należy pamiętać o kilku bardzo ważnych rzeczach:

wyszukiwarka produktów – klient najczęściej chce szybko znaleźć dany produkt, nie przeglądając przy tym całego sklepu. Stworzymy wyszukiwarkę, dzięki której odbiorca szybko znajdzie to czego szuka;
terminu dostawy oraz wybór kilku dostawców – jest to bardzo ważne, ponieważ czasami zapomnimy, że skończyła się ulubiona karma naszego pupila i zależy nam na czasie. Niektórzy wolą opcję dostawy kurierem, inni wolą odebrać ją w paczkomacie, daj swojemu klientowi wybór;
różne możliwości zapłaty – warto wprowadzić kilka możliwości zapłaty (online, kurierowi, z odroczonym terminem).

Takie ułatwienia na pewno przyciągną wielu klientów.

Jak działa pozycjonowanie?

Bardzo ważną rzeczą jest to, aby Twój sklep zoologiczny wyświetlał się w wyszukiwarce przed innymi. Jak tego dokonać? Pozycjonowanie SEO jest jednym z narzędzi, które ma za zadanie wyciągnąć Twoją stronę jak najwyżej. Dobierając odpowiednie słowa kluczowe i umieszczając je w odpowiednich miejscach, możemy być pewni, że Twój sklep będzie w TOP 10 wyszukiwań. Nasi specjaliści wybierają słowa kluczowe tak, żeby ruch na Twojej stronie był jak największy. Wydaje się to proste, ale dobór odpowiednich słów nie zawsze jest taki oczywisty.

Jeżeli potrzebujesz pomocy, chcesz zwiększyć ruch w Twoim sklepie to skontaktuj się z naszymi doradcami, którzy podpowiedzą i doradzą jakie działania będą dla niego najlepsze. Możemy obiecać, że damy z siebie wszystko.

Udostępnij wpis w mediach społecznościowych

Ikona Ikona
Daj znać, co sądzisz o tym artykule – jedno kliknięcie wystarczy!

Tagi

Marta Sznapka

Marta Sznapka

Copywriterka, która dba o content na Twojej stronie. Ciągle zgłębiająca tajniki marketingu oraz pozycjonowania. Prywatnie kocha czytać dobre, skandynawskie kryminały.

Zwiększyłam rentowność biznesu średnio o 24%

Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłam.

+48 791 493 287 sprzedaz@ministerstworeklamy.pl
Patrycja - MinisterstwoReklamy.pl

Najczęściej czytane

Kalendarz marketingowy 2025 – nie przegap żadne…

|

Przeczytasz w 32 minuty

Jak zrobić reklamę na Facebooku? Krok po kroku.

|

Przeczytasz w 23 minuty

Polecane artykuły

WEBP – nowoczesny format obrazków

|

Przeczytasz w 3 minuty

Case study: wdrożenie kalendarza dla kancelarii…

|

Przeczytasz w 3 minuty

Strona responsywna – dlaczego powinna taka być?

|

Przeczytasz w 3 minuty

Najnowsze Case Study

Case study: wdrożenie kalendarza dla kancelarii…

|

Przeczytasz w 3 minuty

Case study: kalkulator weselny jako narzędzie p…

|

Przeczytasz w 3 minuty

Zaufało nam już ponad 1999 klientów!

Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!