Media społecznościowe
mail
telefon
szukaj
w górę
18 lat na rynku !

SEO / Pozycjonowanie Sklepu RedCart - Optymalizacja Techniczna E-commerce

RedCart, Polska myśl e-commerce

RedCart to oprogramowanie przygotowane z myślą o sklepach internetowych działające w modelu SaaS, czyli w ramach abonamentu użytkownicy otrzymują dostęp do platformy sprzedażowej wraz z Obsługą Klienta. Użytkownik, który wykupi abonament, zyskuje dostęp do szeregu funkcjonalności, które pozwalają na personalizację sklepu internetowego. W modelu SaaS dostarczyciel usługi jest odpowiedzialny za rozwój oprogramowania, przeprowadzanie aktualizacji, dostarczenie materiałów pomocniczych i dokumentacji technicznej oraz bezpieczeństwo tej platformy e- commerce.

Ikona kursor na folderze

RedCart udostępnia użytkownikom ponad 1500 funkcji, które pomagają w rozwoju Twojej witryny. Oprogramowanie pozwala na otworzenie sklepu internetowego oraz umożliwia automatyzację procesów sprzedażowych Allegro i innych serwisów aukcyjnych. System RedCart daje możliwości integracji z 500 hurtowni, jak również z kurierami, systemami płatności, serwisami aukcyjnymi, porównywarkami oraz licznymi narzędziami marketingowymi. Można również używać tej platformy do sprzedaży w modelu dropshippingu.

RedCart, a pozycjonowanie

Platforma RedCart daje możliwość pozycjonowania i pozwala na uzyskanie przyzwoitych miejsc w organicznych wynikach wyszukiwania, dzięki wbudowanym narzędziom SEO oraz rozwiązaniom takim jak przyjazne adresy URL. System sklepowy RedCart spełnia większość wymagań SEO. Do dyspozycji klientów są narzędzia, takie jak:

Ikona lupa z plusem
  • kod źródłowy atrakcyjnie odbierany przez Google;
  • kierowanie na zdefiniowany adres odbywa się dzięki przekierowaniu 301, które jest istotne dla pozycjonowania;
  • przyjazne adresy URL;
  • kod HTML zgodny z najnowszymi standardami;
  • zoptymalizowane pliki CSS i JavaScript;
  • automatycznie generowana mapa dla Google;
  • google Rich Snippets oraz rel="next" i rel="prev": pozwalające na przekazanie dodatkowych informacji o produktach oraz relacjach pomiędzy nimi, które umożliwiają wyróżnienie się na tle konkurencji;
  • system znaczników h1, h2, h3, które są ustawione domyślnie np. w nagłówkach kategorii i opisów.

Oprogramowanie RedCart pozwala na samodzielną konfigurację metadanych istotnych dla pozycjonowania sklepu. Dzięki ich odpowiedniemu przygotowaniu sklep będzie widoczny w organicznych wynikach wyszukiwania.

1. Podstawowe ustawienia

W sekcji ustawienia podstawowe > SEO istnieje możliwość dodawania i edycji najważniejszych danych związanych ze stroną, czyli:

  • Tytułu strony głównej Twojego sklepu - pełna nazwa sklepu widoczna w wyszukiwarce Google.
  • Meta opisu - opis znajdujący się pod linkiem do witryny w wynikach wyszukiwania Google. Tekst powinien zwięźle i prawidłowo obrazować zawartość strony oraz zawierać wezwanie do interakcji.
  • Słów kluczowych - należy dodać słowa kluczowe, które zwiększą widoczność Twojego serwisu dla klientów wpisujących w wyszukiwarkę Google określone frazy.
  • Alternatywnego opisu zdjęcia - opis, który wyświetla się w przypadku błędu ładowania obrazka. Dzięki temu graficzna nawigacja działa, nawet gdy obrazek się nie wczyta.
Ikona typografia

2. Dodatkowe opisy w sklepie

Platforma RedCart umożliwia dodawania unikatowych treści dla algorytmu, który decyduje o zaindeksowaniu strony jako adekwatnej do konkretnego zapytania wpisanego do wyszukiwarki. Im więcej unikalnej i atrakcyjnej treści w naszym serwisie, tym większa szansa na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Należy także pamiętać o dodaniu znaczników H1- H3, które można edytować w opisach kategorii produktowych oraz opisach produktów. Domyślnie ustawione do nazw kategorii i produktów są tylko znaczniki H1. Oprogramowanie oferuje również możliwość dodawania dodatkowych opisów oraz słów kluczowych dla kategorii produktowych i produktów. Należy zawsze mieć na uwadze, iż opisy produktów muszą zachęcać do zakupu i warto napisać je samemu ze względu na widoczność w sieci.

Masz dodatkowe pytania?
Śmiało dzwoń, chętnie na wszystkie
odpowiem i doradzę!
Marcel Huniak - Doradca Klienta
Zapytaj o usługę
Możesz też zostawić poniżej swój numer telefonu.
Zadzwonię do Ciebie!

3. Moduł bloga RedCart

Wbudowany moduł bloga pozwala Ci na informowanie klientów o nowościach, trendach i akcjach specjalnych. Jednak najważniejszą funkcją bloga jest ściąganie ruchu do witryny i jak już zostało wcześniej wspomniane, algorytmy Google dają pierwszeństwo unikalnym i atrakcyjnym treściom, a moduł pozwala na ich regularne dodawanie.

Platforma IdoSell oferuje wiele więcej funkcjonalności przydatnych w pozycjonowaniu witryny takich jak:

4. Analiza ruchu w Twoim sklepie

Ważnym komponentem pozycjonowania jest analityka, która polega na zbadaniu ruchu i jego źródeł. Narzędzia takie jak Google Analytics i Google AdWords umożliwiają nie tylko na uruchomienie reklamy w wyszukiwarce i mierzenie ilości użytkowników w sklepie, ale także pozwalają na wyszukiwanie słów kluczowy, które powinny być zawarte opisie sklepu i produktów. Powyżej wymienione narzędzia można skonfigurować w zakładce ustawienia – podstawowe ustawienia – statystyki zewnętrzne.

Ikona długopis i kartka

5. Konfiguracja przyjaznych adresów URL

Platforma RedCart umożliwia na zautomatyzowanie dodawania przyjaznych adresów URL, czyli krótki i zrozumiałych adresów, w których należy umieścić bardzo istotne pod względem wyszukiwarek słowa kluczowe, dzięki temu poruszanie się po serwisie jest łatwe i przyjemne. Przyjazne adresy URL działają też korzystnie na wyniki wyszukiwania.

6. Media społecznościowe

Media społecznościowe to cenne źródło wartościowych linków do Twojej strony, więc pozycjonowanie sklepu przy ich wykorzystaniu powinno być elementem strategii budowania obecności Twojej firmy w sieci. Oprogramowanie RedCart pozwala na integrację sklepu na Facebooku, która daje Ci nowe źródło sprzedaży.

Ikona palec wskazujący

Podsumowanie

System e-commerce opisany powyżej daje wiele możliwości optymalizacji Twojej witryny, ale warto mieć na uwadze fakt, iż pozycjonowanie to proces ciągły i długofalowy. Nawet jeśli osiągniesz wysoką pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, potem musisz walczyć o jej utrzymanie, więc jeśli chcesz prowadzić działania pozycjonerskie, a nie masz zamiaru tworzyć działu w firmie odpowiedzialnego za marketing internetowy, skontaktuj się z naszym Doradcą Klienta, który rozjaśni wszystkie Twoje wątpliwości i przeprowadzi z Tobą rozmowę o Twojej branży, dzięki której będzie w stanie zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.

Wypełnij formularz
i skorzystaj z naszej
darmowej wyceny.

Wybierz usługę, która Cię interesuje:

Proszę wybrać przynajmniej jedną usługę
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail
Proszę wprowadzić prawidłowy nr telefonu
Proszę podać adres strony www albo nazwę firmy

Jeśli nie masz jeszcze swojej strony internetowej wpisz nazwę firmy, dzięki temu będziemy
mogli zaproponować rozwiązania odpowiednie dla Twojego biznesu.

Dziękujemy za przesłanie formularza! Ups. Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Dbamy o ekologię! Za każdą podpisaną umowę sadzimy jedno drzewo!
posadzimy.pl
X
success
Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X
error
Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×